dimarts, 2 d’octubre del 2012

SORTIDA CAP A LIMA.....

En aquest viatge m'ha tocat un vol molt matiner.... Surto cap a Amsterdam a les 6 del matí. Els meus amics, el Pep i l'Olga s'ofereixen a portar-me a mitjanit cap al aeroport. Em van deixar a la terminal allà a les 12 de la nit. Vaig portar llibre, mots encreuats, musica, per anar passant les hores que tenia d'espera que em quedaven per fer el embarcament. En el pas del temps, la son anava avançant però no volia dormir. Massa tensió per vigilar la meva motxilla, que es la meva companya un cop més. Penso que ja dormiré durant el trajecte del vol. Es va fer eterna l'espera, fins a les 4 de la matinada que no van obrir els mostradors per facturar. Vaig fer els controls ben adormida, tant que cuan vaig arribar al avió, una hostessa em va dir que era massa d'hora per tots....( la cara que deuria fer...). Durant el primer trajecte dormir va ser complicat, es van asseure al meu costat un noi i el seu pare, que es van treure les sabates, i......puffff!!! no calen comentaris. El transfer d'Amsterdam fins a agafar l'altre vol va ser ràpid. En el segon trajecte, vaig poder dormir força, ja que m'esperava un altre nit de aeroport. A Lima no vaig reservar hotel, ja que a les 6 del endemà d'arribar, em sortia un altre vol fins a Cuzco, on ens trobariem amb el Pere. Vaig arribar a Lima que eren els 21:30 de la nit, em vaig intal·lar a la terminal on sortia el proper vol, i una altre llarga nit d'espera. Vaig coincidir amb una peruana, d'Arequipa, que vivia a Madrid. Vam parlar una estona, comparant la vida peruana, amb la d'Espanya.
 Les hores passaven lentes, fins a les 4 del matí que tornaven a obrir els mostradors. Feta de nou la facturació, passo un control i el primer bon dia del guarda de seguretat va ser: "cuánto se gana en España". La meva resposta va ser inmediata: "Buenos días, y  no tanto como usted cree". Massa d'hora per fer safareig. Un cop dins l'avió que tenia per endevant dues hores de vol, em vaig quedat profundament adormida. No vaig notar ni com s'enlairava. Tenia ganes d'arribar i poder- me instal·lar en algun lloc cómode que tingués un bon llit i una dutxa. Això crec que es el que vaig somiar, mentre volava cap al destí final d'aquell inici de viatge.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada